shop.kika.nl maakt gebruik van zogenaamde cookies bij het aanbieden van haar diensten. Bekijk ons cookiebeleid
Akkoord en doorgaan

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Stapsgewijze bestelinstructies staan hier.

Hoeveel kaarten(sets) kan ik bestellen?

U kunt zoveel kaarten(sets) bestellen als u wilt. De sets bestaan uit tien dubbele kaarten met gratis enveloppen. De losse kaarten zijn per 25 stuks te bestellen met gratis enveloppen.

Wat moet ik doen als ik (denk dat ik) een fout bij een bestelling heb gemaakt?

Neem zo snel mogelijk per telefoon (075 647 66 60) of e-mail (info@shop.kika.nl) contact met ons op. Zolang de kaarten nog niet verzonden en/of bewerkt zijn, kunnen wij uw bestelling nog kosteloos corrigeren.

Waar kan ik zien wat mijn bestelling gaat kosten?

De totaalprijs van jouw bestelling is te zien in uw winkelwagen.

Kan ik ook anders dan via de website mijn bestelling doorgeven?

Vanzelfsprekend. U kunt ons:

1. Van ma t/m vr 8:30-17:00 bellen op 075 647 66 60
2. Een e-mail sturen naar info@shop.kika.nl en:
  a. uw contactgegevens aan ons doorgeven zodat wij u kunnen benaderen
  b. ons 'bel mij terug' formulier op deze website gebruiken.

Wat is de levertijd?

De producten worden in de regel binnen een week per PostNL bij u bezorgd. Mocht u bijzondere wensen hebben ten aanzien van levertijden, neem gerust contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 4,95 per zending.

Krijg ik enveloppen meegeleverd?

Alle kaarten en kaartensets worden met passende enveloppen geleverd. De kosten daarvoor zijn inbegrepen in de kaartprijzen.

Kan ik ook doneren naast het kopen van kaarten(sets) en cadeaus?

Vanzelfsprekend kunt u doneren als u dat wilt. Geef dit via onze website aan. Dit bedrag komt dan vanzelfsprekend volledig ten goede aan KiKa.

Hoe kan ik betalen?

U kunt hier veilig online betalen via iDEAL of creditcard. Voor meer informatie gaat u naar de "Betaling & Levering" pagina.